Subject: päring Laboriteenuse partner Väätsa Prügila AS
From: Ivi Õunapuu <[email-masked]>
To: Ivi Õunapuu <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 14:45:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Väätsa Prügila AS, otsib ühte või mitut lepingulist partnerit erinevate
jäätmete laboratoorsete analüüside tegemiseks. Analüüside täpset vajadust
ja analüüsimise sagedust ei saa ette prognoosida, teame vaid, et kõige
sagedasemalt on vaja teha reoveesetete ja pinnase analüüse. Täpsem info
analüüside osas lisatud failis.

Küsimuste tekkimisel saatke need palun  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Ootame teie vastust hiljemalt 20.05.2025 eelpool toodud aadressile.

Keskkonnasõbralikult

Ivi Õunapuu
Hankejuht
Ragn-Sells AS: 90503 Lahe 8
Mobiil: +372 5111164
E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.ragnsells.ee/>

 <https://www.facebook.com/RagnSellsEst>

 <https://www.linkedin.com/company/ragn-sells-estonia/>

 <https://www.instagram.com/ragnsellseesti/>

  <https://www.ragnsells.ee/pildipank/RS_what_a_waste.gif>

Kirjas olev info on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes
adressaadile. Kui kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis kustutage see ja
teavitage saatjat.
This message is confidential and intended only for the addressee. If you
have received this message by mistake, inform the sender and delete the
message.